In overeenstemming met de aanbevelingen en maatregelen van de regering in deze uitzonderlijke situatie rond het coronavirus (COVID-19), zal de FOD Financiën geen publiek meer ontvangen in zijn infocenters en kantoren.
Op die manier helpen we om de verspreiding van het virus tegen te gaan door afstand tussen personen te bewaren.
Ter herinnering, u kunt de grote meerderheid van uw administratieve zaken online of per telefoon regelen.
Als u een beroep moet doen op de diensten van FOD Financiën:
- Kies voor onze digitale diensten (website, MyMinfin en andere e-services).
- U kunt uw fiscaal en patrimoniaal dossier raadplegen via myminfin.be.
- U kunt de meeste van uw administratieve zaken online regelen via myminfin.be of via onze andere e-services.
- U kunt alle informatie raadplegen in de FAQ’s en in de meestgestelde vragen op onze website fin.belgium.be.
- Heeft u niet gevonden wat u zocht? Heel wat vragen kunnen via de telefoon beantwoord worden. Contacteer ons:
- via ons Contactcenter voor algemene vragen: per telefoon op het nummer 02 572 57 57, iedere werkdag van 8u30 tot 17 uur.
- via uw bevoegd lokaal kantoor voor vragen over uw persoonlijk dossier.
Opgelet: sinds 2 maart 2020 kunt u niet langer een kopie van uw aanslagbiljet krijgen in onze kantoren. Download een kopie via myminfin.be of bel naar ons Contactcenter.