Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Coronavirus: onze infocenters en kantoren in Eupen zijn opnieuw toegankelijk voor het publiek vanaf 15 juli 2020, maar enkel op afspraak

Datum:

Sinds 13 maart 2020 zijn onze infocenters en kantoren niet meer toegankelijk voor het publiek om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

In een eerste fase die start op 15 juli 2020 zullen we u opnieuw ontvangen in onze 11 infocenters. Om ook de Duitstalige burgers te helpen, zullen onze twee kantoren in Eupen ook toegankelijk zijn. We zullen enkel op afspraak werken.

Onze andere kantoren zullen voorlopig gesloten blijven voor het publiek.

Enkel op afspraak

Voor de meerderheid van uw administratieve zaken is het niet nodig om langs te komen in onze infocenters en kantoren. U kunt ze namelijk gemakkelijk online of per telefoon verrichten.[1]

Moet u toch langskomen? Plan vanaf vandaag uw bezoek.

Vanaf 15 juli ontvangen we u enkel op afspraak en dat voor een bepaald aantal administratieve stappen.

Hygiëne- en veiligheidsmaatregelen

Om ieders veiligheid te blijven verzekeren, hebben we verschillende hygiëne- en veiligheidsmaatregelen genomen.

We vragen u om tijdens uw bezoek:

  • altijd een mondmasker te dragen (opgelet: Mondmaskers worden niet ter beschikking gesteld door de FOD Financiën);
  • indien mogelijk alleen te komen;
  • uw eigen balpen mee te brengen;
  • uw handen te ontsmetten bij het betreden van het gebouw. De FOD Financiën voorziet hiervoor desinfecterende gel aan de ingang;
  • altijd de veiligheidsafstand van 1,5 meter te respecteren;
  • de signalisatie in het gebouw nauwgezet te volgen.

     

Opgelet: de hulp bij het invullen van de aangifte werd beëindigd op 30 juni en is dus niet mogelijk in de infocenters.

 

[1] U kunt:

Heeft u niet gevonden heeft wat u zocht? Bel naar: