Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Een vraag over uw onroerende voorheffing?

Datum:

Hebt u vragen of vindt u fouten in uw aanslagbiljet (berekeningsnota) over de onroerende voorheffing?

Lees dan eerst onze FAQ ‘Onroerende voorheffing’. 

Vindt u het antwoord op uw vraag niet? Neem dan, bij voorkeur per e-mail, contact op met uw bevoegd kantoor waarvan u de gegevens terugvindt op de achterkant van uw aanslagbiljet:

  • voor de verminderingen en de berekening (berekeningsfouten): zie 'Team Onroerende Voorheffing'
  • voor de vrijstellingen (omwille van improductiviteit of niet-ingebruikneming): zie 'KMO Centra'
  • voor de betaling (termijnen, faciliteiten...): zie 'Team Invordering' (u kunt het e-mailadres van uw bevoegde 'Team Invordering' ook vinden op MyMinfin of in de kantorengids)

Opgelet: onze diensten zijn via telefoon alleen bereikbaar tot 12 uur. Wij vragen u daarom om per e-mail of per brief uw vraag te stellen.