Vanaf 1 september 2021 ontvangen wij u opnieuw in al onze kantoren, maar enkel op afspraak. 

Onze kantoren heropenen op afspraak vanaf 1 september 2021

Datum:

Sinds 26 oktober 2020 waren onze kantoren niet meer toegankelijk voor het publiek om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.  

Vanaf 1 september 2021 ontvangen wij u opnieuw in onze kantoren, maar enkel op afspraak. En dat uiteraard met inachtneming van de geldende coronamaatregelen. 

Bel naar  

We zijn elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 17 uur (normaal tarief).  

We zullen u altijd eerst per telefoon proberen te helpen zodat u zich niet onnodig hoeft te verplaatsen. Houd dus uw identiteitskaart en de nodige documenten klaar. 

Alleen als we u niet rechtstreeks per telefoon kunnen helpen, zal er een afspraak* worden gemaakt in een van onze kantoren. We delen u dan de plaats van uw afspraak mee. 

Burgers waarvoor wij voor 30 juni 2021 reeds een afspraak maakten in het kader van hulp bij het invullen van hun belastingaangifte, moeten geen nieuwe afspraak maken. Hun vastgelegde afspraak blijft behouden.  

Voor andere onderwerpen verwelkomen wij u dus opnieuw  vanaf 1 september 2021 in onze kantoren, enkel op afspraak. 

Wist u dat u uw zaken ook gemakkelijk, snel en veilig online kan regelen?  

  • www.myminfin.be: raadpleeg uw fiscaal en patrimoniaal dossier en regelde meeste van uw administratieve zaken.   

  • www.fin.belgium.be: raadpleeg onze FAQ’s op om het antwoord te vinden op uw vragen. 

Hoewel onze dienstverlening digitaliseert, blijft het voor ons van essentieel belang om voor iedereen toegankelijk te blijven en u in onze kantoren te blijven ontvangen wanneer dat nodig is, maar wel op afspraak. 

*Voor sommige aanvragen/onderwerpen kunt u ook online een afspraak maken op onze website.