Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Registratie-, hypotheek- en kadasterdiensten voortaan enkel nog in de voormiddag telefonisch bereikbaar

Datum:

De Administraties Rechtszekerheid (voorheen Registratie en Hypotheken) en Opmetingen en Waarderingen (voorheen Kadaster) voeren een efficiënter telefoonbeleid in. Voortaan zijn de registratie- en hypotheekkantoren en de diensten die zich bezighouden met het kadaster telefonisch enkel nog bereikbaar tussen 9 en 12 uur.

Wie buiten deze periode naar een diensttelefoonnummer belt, krijgt een automatische boodschap te horen.

Continu telefonisch bereikbaar zijn tijdens de werkuren blijkt in de praktijk vaak een belemmering te zijn om ons administratieve werk tijdig rond te krijgen. We zijn er van overtuigd dat deze nieuwe werkorganisatie zowel tot een verhoogde productiviteit als tot een betere dienstverlening zal leiden. Onze diensten zullen voortaan zo georganiseerd worden dat elke tussen 9 en 12 uur ontvangen telefoonoproep ook effectief beantwoord wordt.  

Wij danken u voor uw begrip.