Datum:
Ten gevolge van de evolutie van de gezondheidscrisis en de nieuw genomen maatregelen van de regering om te voorkomen dat het virus zich verder verspreidt, zijn onze infocenters en kantoren tijdelijk niet meer toegankelijk.
We vragen u om de voorkeur te geven aan de andere dienstverleningskanalen.
U kunt de grote meerderheid van uw administratieve zaken online of per telefoon regelen.
Als u een beroep moet doen op de diensten van FOD Financiën:
- Kies voor onze digitale diensten (website, MyMinfin en andere e-services).
- U kunt uw fiscaal en patrimoniaal dossier raadplegen via myminfin.be.
- U kunt de meeste van uw administratieve zaken online regelen via myminfin.be of via onze andere e-services.
- U kunt alle informatie raadplegen in de FAQ’s en in de meestgestelde vragen op onze website fin.belgium.be.
- Heeft u niet gevonden wat u zocht? Heel wat vragen kunnen via de telefoon beantwoord worden. Contacteer ons:
- via ons Contactcenter voor algemene vragen: per telefoon op het nummer 02 572 57 57, iedere werkdag van 8u30 tot 17 uur.
- via uw bevoegd lokaal kantoor voor vragen over uw persoonlijk dossier.