Zoals elk jaar zult u binnenkort uw aangifte indienen (of uw voorstel van vereenvoudigde aangifte ontvangen).
Gezien de huidige situatie, willen we u graag al de grote lijnen van onze aanpak meegeven. Begin mei informeren we u meer in detail.
Dient u uw aangifte zelf in (of via een boekhouder)?
U kunt uw aangifte of voorstel van vereenvoudigde aangifte raadplegen in MyMinfin (Tax-on-web) vanaf begin mei.
Als u een aangifte of voorstel van vereenvoudigde aangifte per post ontvangt, ontvangt u die in de loop van de maand mei.
Hebt u hulp nodig om uw aangifte in te vullen? We zullen telefonisch bereikbaar zijn.
Als u uw aangifte wilt laten invullen, vragen we u om te wachten tot u die ontvangen hebt. U kunt vervolgens bellen naar het nummer dat op de envelop staat.
U krijgt dan een afspraak om uw aangifte te laten invullen per telefoon.
Na het invullen per telefoon, ontvangt u vervolgens per post een document met de meegedeelde gegevens. U moet dat document ondertekenen en terugsturen. U zult de indiening van uw aangifte ook kunnen afronden via MyMinfin (Tax-on-web).
Om uw veiligheid en die van onze medewerkers te garanderen zijn alle sessies voor hulp bij het invullen van de aangiften geannuleerd, zowel in onze kantoren als in de gemeenten.