Bel ons
02 572 57 57 (normaal tarief) (privacy)
Voor alle eenvoudige vragen of technische vragen over onze e-services: elke werkdag van 8u30 tot 17 uur.
Voor alle ingewikkelde vragen die een inzage in uw persoonlijk dossier vereisen, neemt u best contact op met uw lokaal kantoor.
Mail ons
Bezoek ons
-
in een van onze infocenters
elke werkdag van 9 tot 12 uur
Geen zin om uw tijd te verliezen aan de telefoon of in een wachtrij?
-
Doe de meeste administratieve aanvragen online en beveiligd via MyMinfin.
-
Vind uw administratieve documenten online terug via MyMinfin.
-
Vind de antwoorden op de meestgestelde vragen op deze website.
SPECIFIEKE DIENSTEN
Douane en Accijnzen
Voor vragen over douane en accijnzen of technische vragen over de geïntegreerde douanesystemen: contacteer de Algemene Administratie Douane en Accijnzen
Fiscale Bemiddelingsdienst
In geval van een blijvend geschil met een dienst van de FOD Financiën.
Let op:
- Voor inkomstenbelastingen is dit NA het indienen van een bezwaar of verzoek tot ambtshalve ontheffing (zie pag. 2 van uw aanslagbiljet).
- Voor betalingsproblemen is dit NA weigering van een afbetalingsplan dat u voorstelde aan één van de infocenters. (lijst)
Dienst voor Alimentatievorderingen
Voor een probleem met de uitbetaling van onderhoudsgeld:
Dienst voor Alimentatievorderingen (DAVO)
Koning Albert II laan 33 bus 59
1030 Brussel
Tel.: 0800 12 302 (gratis)
Fax: 02 579 66 59
davo.centraal@minfin.fed.be
www.davo.belgium.be
INTERNATIONALE PARTNERS
U vertegenwoordigt:
- een internationale organisatie
- een ambassade
- een internationale partner
Dienst Coördinatie Internationale Relaties:
Koning Albert II-laan 33 bus 22
1030 Brussel - België
international.coordination@minfin.fed.be