Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Contact - Finelts

Hebt u een vraag?

Raadpleeg eerst onze FAQ.

Vindt u daar geen antwoord?

  • Algemene vragen – problemen met de toegang – technische problemen: Contact center
  • Problemen in verband met de toepassing Finelts of uw aangiften (taks op het langetermijnsparen / op de verzekeringsverrichtingen): info.finelts@minfin.fed.be

Om uw vraag zo efficiënt mogelijk te kunnen behandelen, vragen we u om de volgende gegevens te vermelden (in functie van uw vraag):

  • uw ondernemingsnummer
  • een nauwkeurige beschrijving van uw probleem of vraag
  • een telefoonnummer en de naam van de contactpersoon
  • een schermafdruk met het duidelijk leesbare adres van de webpagina
  • uw  besturingssysteem (precieze versie: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Mac OS X 10.11, Mac OS X 10.12, ...) en uw browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Edge, ...)
  • uw antivirus als er verbindingsproblemen zijn

Opgelet: stuur geen e-mails naar de persoonlijke adressen van onze medewerkers. Deze e-mails zullen niet worden behandeld.