Vanaf 1 september 2021 ontvangen wij u opnieuw in al onze kantoren, maar enkel op afspraak. 

Contact - Roerende voorheffing via MyMinfin

Hebt u een vraag? Raadpleeg onze FAQ.

Vindt u daar geen antwoord?

  • Algemene vragen: Contact center
  • Problemen bij het aanmelden, bij het tekenen of andere technische vragen: Contact center.
    Om uw vraag zo efficiënt mogelijk te kunnen behandelen, vragen we u om de volgende gegevens te vermelden (in functie van uw vraag):

    • uw ondernemingsnummer of uw nationaal nummer
    • een nauwkeurige beschrijving van uw probleem of vraag
    • een schermafdruk met het duidelijk leesbare adres van de webpagina, de datum en het uur, de inhoud van het eventuele foutbericht
    • een telefoonnummer en de naam van de contactpersoon
    • uw besturingssysteem (precieze versie: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Mac OS X 10.11, Mac OS X 10.12...) en uw browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Edge...)
    • de naam van uw antivirusprogramma als er verbindingsproblemen zijn
  • Hoe de aangifte indienen en te betalen? Aangifte- en betalingsmodaliteiten (auf Deutsch)

  • Vragen of problemen in verband met de betaling: meer info

Opgelet: stuur geen e-mails naar de persoonlijke adressen van onze medewerkers. Deze e-mails zullen niet worden behandeld.