Bel ons
02 572 57 57 (normaal tarief)
Elke werkdag van 9 uur tot 17 uur.
- Belt u naar aanleiding van een brief die u van de FOD Financiën ontvangen hebt? Controleer dan of daarin een 5- of 10-cijferige directe code staat (
vermeld bij het telefoonnummer (JPG, 110.48 KB)) en geef die in tijdens uw oproep.
- Hebt u geen 5- of 10-cijferige code of weet u niet zeker welke code u moet gebruiken? Laat u dan leiden door het keuzemenu.
Houd uw identiteitskaart en de nodige documenten klaar.
Een technisch probleem met een van onze e-services?
MAAK EEN AFSPRAAK
Wij ontvangen u enkel op afspraak in onze kantoren.
We zullen u altijd eerst per telefoon proberen te helpen.
SCHRIJF ONS
Gebruik altijd onze officiële correspondentieadressen voor uw briefwisseling.
Kies voor onze digitale diensten: GEMAKKELIJK, SNEL EN VEILIG!
- Raadpleeg uw fiscaal en patrimoniaal dossier en regel de meeste van uw administratieve zaken online:
- Vind het antwoord op uw vragen in onze FAQ’s en de lijst met meestgezochte onderwerpen op deze website.
- Stel uw vraag via ons algemeen contactformulier.
SPECIFIEKE DIENSTEN
Douane en Accijnzen
Voor vragen over douane en accijnzen: contacteer de Algemene Administratie Douane en Accijnzen.
Fiscale Bemiddelingsdienst
In geval van een blijvend geschil met de federale belastingadministratie: contacteer de Fiscale Bemiddelingsdienst.
Let op:
- Voor inkomstenbelastingen is dit NA indiening van een bezwaar of verzoek tot ambtshalve ontheffing (zie pagina 2 van uw aanslagbiljet).
- Voor betalingsproblemen is dit NA weigering van een afbetalingsplan dat u voorstelde aan één van de infocenters of via MyMinfin.
Dienst voor Alimentatievorderingen (DAVO)
Voor een probleem met de uitbetaling van onderhoudsgeld: contacteer de Dienst voor alimentatievorderingen.
INTERNATIONALE PARTNERS
U vertegenwoordigt:
- een internationale organisatie
- een ambassade
- een internationale partner