Een naamsverandering via MyMinfin betalen

1. Meld u aan

  • Klik op 'Meld u aan'
    knop meld u aan

  • Kies een van de opties om u aan te melden
    aanmeldopties
  • Kies aanmelden 'in eigen naam'
    aanmelden in eigen naam

2. Doorloop de schermen voor de betaling

  • Klik op 'MIJN BETALINGEN'
    tabblad mijn betalingen
  • Klik op 'Een naamsverandering betalen'
    rubriek een naamsverandering betalen
  • Klik op 'EEN PERSOON TOEVOEGEN'
    een persoon toevoegen
  • Voeg de personen toe
    • U betaalt voor uzelf: selecteer 'Voeg mezelf aan de lijst toe'
      uzelf aan de lijst toevoegen
    • U betaalt (ook) voor een andere persoon / andere personen: selecteer (vervolgens) 'Een andere persoon toevoegen'
      een andere persoon toevoegen

VOORBEELD: U BETAALT ALLEEN VOOR UZELF

  • Bevestig de boodschap: 'Ik ben ervan op de hoogte dat, wanneer ik de betaling afrond, het niet mogelijk is een volledige of gedeeltelijke terugbetaling van het bedrag te krijgen.'
    bevestigen dat u op de hoogte bent dat een terugbetaling niet mogelijk is
  • Klik op 'TOEGANG TOT BETALING'
    de betaling starten
  • Klik op 'BETALEN'
    naar de betaalomgeving gaan
  • Voer uw betaalgegevens in en klik op 'Bevestigen' (opgelet: de schermen komen uit een testomgeving)
    de betaalgegevens invullen
  • Volg de richtlijnen
    de betaling bevestigen
  • Wacht tot u het volgende scherm krijgt en klik op 'NAAR DE APPLICATIE'
    terugkeren naar de rubriek een naamsverandering betalen
  • U krijgt een betalingsbevestiging op het scherm
    betalingsbevestiging

Het betalingsbewijs is beschikbaar binnen de 24 uur in MyMinfin in het tabblad 'MIJN DOCUMENTEN'.

3. Download het betalingsbewijs

  • Klik op 'MIJN DOCUMENTEN'
    tabblad mijn documenten
  • Selecteer 'Attesten en registratie'
    optie attesten en registratie
  • Klik op 'Downloaden'
    het betalingsbewijs downloaden

Het betalingsbewijs is in MyMinfin beschikbaar voor de persoon die betaald heeft en voor de personen voor wie betaald is.