Opgelet: wij ontvangen u voortaan alleen op afspraak in al onze kantoren

Hulp bij het invullen via telefoon - Aangifte in de belasting van niet-inwoners

U kunt geen afspraak meer maken voor hulp bij het indienen van uw aangifte

Na de afspraak

  • Moet ik nog iets doen na de afspraak?

    Ja, U moet de gegevens die de medewerker via de telefoon heeft ingevuld in uw aangifte ondertekenen. Dit kunt u op twee manieren doen:

    • U ondertekent het papieren bevestigingsdocument dat u opgestuurd wordt en stuurt dat terug.
    • U gaat naar MyMinfin en ondertekent de aangifte die daar klaarstaat.
  • Ik heb geen bevestigingsdocument ontvangen, wat moet ik doen?

    Het kan enkele weken duren voor het papieren bevestigingsdocument per post tot bij u geraakt. Wij vragen u dus om even geduld uit te oefenen.

    Hebt u twee maanden na de afspraak nog geen bevestigingsdocument ontvangen? Contacteer dan uw belastingkantoor.

  • Ik heb een papieren aangifteformulier ontvangen na mijn afspraak

    Wij sturen naar iedere belastingplichtige niet-inwoner een papieren aangifteformulier per post. Dit ongeacht of er een afspraak voor hulp via de telefoon is gemaakt. Als uw aangifte is ingevuld via de telefoon, dan moet u niets doen met het papieren aangifteformulier.